سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

لیلا حاتمی و مریلا زارعی حضورشان در شبکه اجتماعی را تکذیب کردند
صفحه‌ای در فیس بوک نداریم/ تکرار شود شکایت خواهیم کرد


مریلا زارعی و لیلا حاتمی بازیگران سینمای ایران در چند روز اخیر جداگانه نسبت به اتشار حرفهایشان در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

مریلا زارعی با انتشار متنی اعلام کرد: مدتی است از طریق دوستانم متوجه شدم که مطالبی به نقل از من و یا درباره من و بدون اطلاع من در صفحه اجتماعی فیس بوک منتشر می‌شود که موردتایید من نیست. هیچ ارتباطی با صفحاتی که به نامم در فیس بوک وجود دارد و یا مطالبی که به نقل از من منتشر می‌شود، ندارم و مطالبی که درباره‌ام و یا به نقل از من مثبت و منفی منتشر می‌شود را تایید نمی‌کنم و در صورت ادامه اینگونه رفتارها مراتب را از طریق نیروی انتظامی و قوه قضاییه پیگیری خواهم کرد.

چندی پیش هم لیلا حاتمی هم در واکنش به مطالبی به نقل از او در مورد مرگ عسل بدیعی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد صفحه‌ای در فیس بوک یا هیچ سایت دیگری در فضای مجازی ندارد. این بازیگر سینما گفت: من هیچ صفحه‌ای در فیس بوک یا هیچ سایت دیگری در فضای مجازی نداشته و ندارم و حق پیگرد قانونی صفحاتی که از قول من یا به نام من مطلب منتشر می‌کنند را برای خود محفوظ می‌دانم.


منبع : ایسنا


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.